Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

Zakupy w IWOS, czemu jestem zaskoczona? Bo nie powinnam..

A czemu nie powinnam? Bo chciałabym, żeby w końcu tak wyglądały standardowe zakupy. A ze świecą szukać sklepów, które traktują klienta w ten sposób.

Zaznaczam, że ze sklepem nie współpracuję, piszę ten post z samej siebie, bo warto polecać to co dobre. Sama wolę zaglądać do sprawdzonych i polecanych miejsc, szczególnie takich, w których wydaję pieniądze, niż ryzykować w ciemno.

No więc co mnie tak zaskoczyło? Profesjonalizm i troska o klienta na KAZDYM etapie zakupów. Wymienię może w punktach:

- super szybki kontakt. Na każe pytanie otrzymywałam odpowiedź w praktycznie pół godziny. Dobrze czuć, że nie jestem jako klient pozostawiona sama sobie. Ktoś o mnie dba, ktoś się stara. Moje zaufanie rośnie.

- utworzyłam swój koszyk praktycznie miesiąc temu i bez logowania. Po tym czasie nie został wykasowany. Np. na Kalinie musiałam dodawać wszystko do zakładek w przeglądarce, bo chwila i wszystko się czyściło. Upierdliwa sprawa. Tutaj problem wyeliminowany.

- Miałam kłopot z realizacją zamówienia. Po prostu strona nie szła dalej tylko się odświeżała i tyle. Napisałam do sklepu. Oczywiście odpowiedź błyskawiczna. Okazało się, że 2 produkty, które miałam w koszyku przez ten miesiąc zwyczajnie się sprzedały i przez to system widzi błąd. Wystarczyło je usunąć i poszło. W naszych mailach przewinęło się stwierdzenie, że zależało mi na tych produktach. Pytałam też kiedy będą dostępne. Zadnego nie wieeeem, zależy od dostawcy, dostałam konkret: będą tego i tego dnia. Ekstra. Mało tego, przesłano mi nawet 5% zniżkę aby jednak "zachęcić mnie do zakupów" :). Drobiazg, ale bardzo miły. Starają się o mnie, jestem ważna.

- O informowaniu mnie na każdym etapie o stanie realizacji zamówienia już nawet nie wspominam. Maila dostawałam po każdej akcji. To też nie takie oczywiste, często w sklepach internetowych dostaję tylko jednego: że zamówienie przyjęte i na tym koniec. Tutaj wiedziałam co się dzieje.

- Dalej: po wysyłce przesłano mi link do śledzenia przesyłki na stronie Poczty. Wow, to mi się jeszcze nie zdażyło, normalnie sklepom nie chce się bawić w takie "drobiazgi"

- I wisienka: przy rejestracji przeważnie podaje się nr telefonu. Robiłam teraz w jednym czasie zakupy w kilku sklepach i w każdym wymagali. Tylko na IWOS.pl faktycznie z niego skorzystali. Wyobraźcie sobie jaka byłam zdziwiona, kiedy dostałam sms od Poczty, że moja przesyłka będzie dostarczona tego i tego dnia. Nie dość, że i tak mogłam ją śledzić na stronie to jeszcze dostałam smsa.

- A i jeszcze jedno: przy zakupie powyżej 180zł, wysyłka gratis. To też nie jest tak często praktykowane, spotkałam się nawet z polityką wzrostu kosztów wysyłki przy wzroście wartości (i wagi) zamówienia).


Komuś w końcu się chciało! Czuję się dopieszczona w każdym calu. Do tego przystępne ceny, naturalne produkty, przejrzysta graficznie strona, często nowe zniżki na produkty, no i sklep jest prowadzony przez małżeństwo, które po narodzinach córeczki zaczęło interesować się bezpieczniejszą, naturalną pielęgnacją i zapragnęło się tym podzielić, stąd wszystkie produkty są dokładnie dobierane, zanim pojawią się w sklepie.

Dla mnie raj, narazie nie szukam innego sklepu. Mam w jednym miejscu wszystko czego potrzebuję i to z jaką oprawą.

Polecam i jeszcze raz polecam!

A tu moje zakupy:

Masa naturalnych mydełek, 2 pasty do zębów, 2 balsamy, 2 żele pod prysznic, 2 kuracje do odnóży od Sylveco, no i Henna Khadi, w końcu wypróbuję :) Wszystko co najmniej po 2, zwyczajnie nie mogłam się powstrzymać :]

Aż mi ślinka cieknie jak na to patrzę :D Oczywiście, przesyłka doszła ekspresowo i perfekcyjnie zabezpieczona. Czujecie się skuszone? :> Bo jeśli tak to KLIK!



33 komentarze:

  1. No to ja chyba dobrze trafiam, bo prawie wszystko co opisałaś mam w większości sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci strasznie zazdroszczę :D Ja przeważnie kupuję w danym sklepie tylko raz i więcej nie zaglądam, bo nie ma do czego.

      Usuń
  2. hehe tez właśnie zrobiłam zakupy ale w innym sklepie. Zamówiłam także te same produkty z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nam spiszą :]

      Usuń
  3. Bardzo fajny sklep, aż miło poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa podejście do klienta ! Nic tylko niech inne sklepy internetowe biorą przykład !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zakupy :) Bardzo mi się podoba podejście firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak być zadowolonym z zakupów :) Ciekawa jestem henny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie tam zajrzę i zobaczę co mają w ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne zakupy!
    Tyle dobrodziejstw :D Aż się miło patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zakupy - przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty jesteś kusicielka! Zaraz się posypią recenzje tego co kupiłaś i jeszcze mi opowiadasz o Jelly Pong Pong... już sama nazwa mnie kusi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dobierałam z niezwykłą starannością (tak naprawdę to z szaleństwem w oczach wrzucałam do koszyka, w przerwach na wycieranie cieknącej śliny), więc liczę na same pozytywne i niezwykle kuszące recenzje :D
      Nazwa jest nieadekwatna, ja tem jelly nie widzę, może pong pong trochę, zależy jak to interpretować :>

      Usuń
  11. nie znałam wcześniej tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Chyba dopiero od niedawna zaczęli :)

      Usuń
  13. Dla takich słów wart jest każdy wysiłek! Pozdrawiamy serdecznie i polecamy się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde słowo stuprocentowo zasłużone :) Również pozdrawiam i dzięuję, za stworzenie tak przyjaznego miejsca :)

      Usuń
  14. Znam sklep i baaaaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie znam tej firmy czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki sklep to po prostu marzenie. Oby inne brały z niego przykład, bo aż zachęca, żeby zostawić tam trochę kasy :D Lecę przyjrzeć się artykułom ;)
    Pomadka dziś do mnie dotarła, o 10 pojawi się post w którym napiszę kilka słów o niej :) Dziękuję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zupełnie nie rozumiem czemu inne tak na siłę odpychają klientów i ich kasę, no ale co powiedzieć, każdy ma swój sposób na biznes :P
      No to super, dzięki, że dałaś znać :) Już mogę być spokojna, że wszystko ok :)

      Usuń
    2. Pięknie, ze sklep tak wspaniale traktuje klienta, ale w dzisiejszych czasach to już chyba raczej norma. Dziwię się, ze spotykacie się z innym traktowaniem. Ja mam same dobre doświadczenia w tym temacie.

      Usuń
    3. Zdarzają się firmy-widmo na przykład, które w pewnym momencie zwijają działalność, albo sprzedawcy, którzy nie informują o żadnym postępie w wysyłce i do samego otrzymania paczki zastanawiam się, czy wszystko gra - więc choć zwykle jestem zadowolona z zakupów internetowych, to wiem, że są też mniej miłe przypadki ;)

      Usuń
    4. Jednemu zdarzy się tak, że ma szczęście a ktoś inny pecha, a świat opisujemy na podstawie własnych doświadczeń. No to chyba ja mam pod tym względem właśnie pecha, bo serio, tak dobre potraktowanie mnie przez sklep rzadko się zdarza. A to powinno właśnie być normą, a nie czymś nadzwyczajnym.

      Puszka, przy ostatnich zamówieniach jeden sklep nawet nie wyświetlał, że przelew doszedł. Do tej pory mam w zamówieniach oczekiwanie na przelew. Aż musiałam do nich dzwonić i pytać co się dzieje :/

      Usuń
  17. bardzo podoba mi się twój blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklepik spoko a w piątek czyli za godzinę mają dzień darmowej dostawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jak już porobiłam zapasy :P

      Usuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...