Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Serum Czekoladowo Limonkowe - BINGO SPA

Mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość recenzji Bingo, bo właśnie wstawiam swoją :) Nie przedłużam:

  • opakowanie: typowy dla masełek słoiczek z zakrętką, z uwagi na małą gramaturę (150g) dość poręczne. Niestety deliaktne, plastik jest cienki i łatwo go wygiąć. Do mnie doszło już wgniecione podczas transportu. Dzięki cienkiemu plastikow opakowanie jest lekkie, ale lepiej żeby nie wypadło nam z ręki na podłogę. 
  • konsystencja: miękkiego masła :) Przyjemnie się nabiera i rozsmarowuje, nie musimy z nim walczyć.
  • zapach: muszę przyznać, że to jeden z ciekawszych zapachów i warto poświęcić mu więcej uwagi.. Osobiście nie lubię takiego połączenia i dla mnie używanie serum przez to traciło, ale zapach to kwestia gustu. Jeśli ktoś lubi czekoladę i limonkę to świetnie, bo aromat jest naturalny, pachnie jak lody cytrynowo-czekoladowe, nie czuć żadnej chemii, a do tego szalenie trwały i intensywny! Smarowałam się na noc: pachniałam jeszcze dość intensywnie w południe następnego dnia, smarowała się moja koleżanka czułam serum z odległości 2 metrów. Co lepsze, raz na pierwszy plan wyłaniała się limonka, innym razem było zdecydowanie bardziej czekoladowo. Dość interesujące. Więc ostrzegam, z uwagi na intensywność, na serum powinny zdecydować się raczej osoby, którym po prostu odpowiada taki zapach, bo do neutralnych zdecydowanie nie należy
  • wchłanianie: ten aspekt też bardzo mnie zaskoczył. Myślałam, że serum będzie ciężkie i tłuste, a tu nic z tych rzeczy. Jest bardzo leciutkie i ekspresowo się wchłania. Dosłownie. Dla przykładu: zawsze przy balsamowaniu aplikuję na całe ciało grubą warstwę bez wsmarowywania, odkładam opakowanie i zajmuję się wcieraniem. Tym razem nie musiałam już nic wcierać, bo kiedy odłożyłam opakowanie wszystko było już wchłonięte. Jakby skóra go wypiła. Super dla leniuchów :) 
  • działanie: na solidną 5. Nie jest takim dobrym nawilżaczem jak mój żel aloesowy, ale zdecydowanie lepszym  od wielu balsamów, których do tej pory używałam. Skóra jest mięciutka, z lekkim filmem, po kilku godzinach nie wyłaniają się suche placki, jak to się działo z innymi. 
Cena: 16 zł / 150 g.


 Skład: Aqua, Theobroma Cacao Seed Butter, Parafinum Liquidum, Glyceryl Stearate (and) Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol (and) Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol,Cyclopentasiloxane (and) Cyclohexasilocane, DMDM-Hydantoin, Ethylparaben, Methylparaben,Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Phenoxyethanol, Parfum      




22 komentarze:

  1. Wygląda świetnie i na pewno pięknie pachnie.
    Zapraszam na nowy post po długiej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka go ma i ciągle go chwali zawsze jak się widzimy :)
    Wyraź swoją opinię na temat zmian u mnie :)
    Z góry dzięki ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie jak pachnie w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm czekolada :D
    To dobrze, że szybko się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące w szczególności ze względu na zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. NAjbardziej kusi mnie zapach ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach wydaje mi się straszliwie ciekawy, skusiłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam czekoladowo-miętowe i jest świetne, a zapach ma przepiękny :)
    Więc pewnie te również bardzo fajnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię bingo, ale jakos nie przepadam za balsamami, serami ogólnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. musi łądnie pachnieć właśnie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie bym go powąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zapach czekolady lubie, limonki tak sobie, wiec intryguje mnie to połączenie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym się wwąchała w ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja bym chciała wypróbować te cudo :)
    tylko moja siostra by mnie pewnie z domu wywaliła, bo jej zawsze słabo jak coś intensywnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się nieźle, chciałabym poczuć ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam nic bingo spa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...