Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Ja tez dostałam maila od eFoxCity :)

Widziałam już, że kilka dziewczyn o nich wspominało :) Zgodziłam się na zaprezentowanie ich sklepu z czystej ciekawości, w zamian dostanę od nich wybrany przez siebie egzemplaż biżuterii. Dam Wam znać kiedy dojdzie i jakiej jest jakości, bo ceny są bardzo przystępne, a i stylistycznie ich asortyment trafia w mój gust :) Chociaż dla dziewczyn mieszkających w "dolarowych" krajach wychodzi o wiele bardziej po taniości, my niestety musimy przeliczać razy 3 :(

Tutaj link do strony głównej: 


Radzę zajrzeć odrazu właśnie tam i samemu poszperać, bo asortyment mają jak dla mnie tak szeroki, że głowa boli :) Ja się poczułam jak w sklepie z cukierkami, wykupiłabym chyba prawie cały ich towar :P (Nie kazali mi tego pisać, po prostu gdybym miała garderobę, prezentowałaby się właśnie w takim stylu ;) )

Jest chyba wszystko, od ubrań dla babek jak i dla facetów, po biżuterię, chociaż tej jak dla mnie powinni mieć o wiele więcej. Wieszość jest taka jakby japońsko-słodka, ale to raczej obraz całości, przeglądając ofertę bez problemu znajdziemy i poważniejsze ubrania. Ceny wahają się od kilku do kilkuset dolarów, czyli faktycznie, każdy powinien znależć coś dla siebie :)

A i zwróciłam uwagę, że mają po lewej całkiem pomocne filtry, np odsiewamy ubrania pod względem ceny, rozmiarów, kolorów, a nawet materiałów. Prosta rzecz, a jakże pomocna.

Co do jakości i wysyłki niestety jeszcze nie mogę się wypowiedzieć :)

A tu parę przykładów:

Sukienki na Specjalne Okazje: (akurat widzę teraz jakieś kosmiczne przeceny)


Czarne eleganckie: (w sam raz na pisanie matur xP)


Płaszczyki:  (tak patrząc na ich ceny to o mamuniu - np. 11$ za narzutkę :o )



Chcę zamieszkać w ich magazynie :P










28 komentarzy:

  1. Podobają mi się sukienki na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ciuszki mają :) Szczególne sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam się podoba prawie wszystko :P Gdzie ta moja złota karta.. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarne to mnie normalnie zachwyciły :).

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie sukienka zamiast biżuterii :p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne sukienki na specialną okazję, nawet nie wiedziała bym którą wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam dzis od nich e-mail! sporo rzeczy mi sie podoba z tej stronki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przestałam przeglądać, żeby nie zaśliniać nadmiernie koszulki pod brodą :P

      Usuń
    2. hehe, dobrze że nie mieszkam w Stanach bo w portfelu ciągle byłyby pustki ;p

      Usuń
    3. Pustki, ale miałabyś tonę płaszczy i w ogóle wszystkiego np. po 15 dolców od sztuki. Wyobrażasz sobie ile to tych płaszczy? :D

      Ciekawe tylko jak z jakością :) Szkoda, że zaproponowali nam biżuterię a nie ciuchy, to by się sprawdziło :)

      Usuń
  8. Jak dostaniesz koniecznie napisz jaka jakosć, bo za 11$ ta jakość może być średnia :P
    ale obym się myliła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria jest jeszcze tańsza, kolczyki które wybrałam są po 5$ :) Dla nas to 15zł, czyli nie tak mało, ale np. dla Amerykanów to faktycznie groszowe sprawy.

      Ogólnie rzeczy są z Chin, jeśli dobrze zrozumiałam co tam piszą. Trochę się obawiałam, ale prawdę mówiąc większość rzeczy w sklepach jest z Chin i gdyby nie horrendalne marże również moglibyśmy je kupować za taką taniochę.

      Tak czy siak zobaczymy :) Jeśli kolczyki będą w porządku to będę skłonna uwierzyć, ze z ciuchami też jest wszystko ok :)

      Usuń
    2. ja myslę, że to będzie tak h&m'owa jakość, przynajmniej bizuterii, więc chyba nie tak żle. też dostałam od nich maila i w sumie nie wiem co mam zrobić.co radzisz?

      Usuń
    3. Przyjmij, co Ci szkodzi :) Nikt od nich mi nie kazał wypisywać niewiadomo czego, tylko chcieli przedstawić sklep, dla mnie to uczciwa propozycja :) Myślę, że reputacji bloga nie narazisz, jeśli o to chodzi, wystarczy uczciwie napisać co i jak :)

      I wiem też, że rzeczywiście przesyłają, wczoraj widziałam u jednej z dziewczyn naszyjnik od nich, muszę przyznać, że prezentował się bardzo przyzwoicie :) Szału nie ma, bo w zamian sztuczna biżuteria za grosze, ale też nie ma dużo pracy przy wklepaniu paru słów i wrzuceniu zdjęć. A ja tak jak pisałam, zgodziłam się z czystej ciekawości, szczególnie właśnie co do jakości :) Nigdy nie miałam okazji niczego zamawiać z takich stron.

      Usuń
    4. dziękuję Ci;) powiem szczerze, że to moja pierwsza tego typu "oferta" i ciekawa jestem jak to jest;) w zasadzie masz rację- niczego wielkiego nie wymagają;)

      Usuń
    5. No to tym bardziej pisz do nich, że się zgadzasz i wklepuj notkę :) Taki eksperyment :]

      Usuń
  9. Sukienki rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzę z pewnością na ich stronę.. Czy zdecydowałaś się już na coś? Szaleństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zakupy u nich, nawet najmniejsze nie mam chwilowo finansów, ale mogłam sobie wybrać coś z biżuterii w zamian za prezentację sklepu i wybrałam takie kolczyki:

      http://www.efoxcity.com/pink-small-diomand-korea-earringatsp46590.html

      Są prześliczne :]

      Usuń
  11. Te trzy pierwsze suknie...PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo coś fajnego:)) pewnie tez odwiedzą z ciekawości na ich stronke;)

    zapraszam Cie do oceny mojego nowego makijażu:) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Weszłam sobie na ich stronę i po prostu nie mogłam się oderwać:)akurat szukam sukienki na wesele więc sobie pooglądałam ;) biżuterii jeszcze nie przeglądałam, ale specjalnie, inaczej w ogóle nie oderwałabym się od komputera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawda? :D Ja tam już pisałam wcześniej, że już nie wchodzę bo ślinotok :P

      Usuń
  14. zaraz wchodzę i oblukam co tam maja ciekawego:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...