Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

HIT! Maseczka Bionawilżająca (Nagietkowa) - JADWIGA

To jedyna maseczka, która wywołała u mnie prawdziwy i natychmiastowy efekt WOW. Reszta na prawdę się do niej nie umywa.

"DZIAŁANIE: żelowa maseczka relaksująco - nawilżająca do każdego typu cery i wieku; działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, dezynfekująco; łagodzi podrażnienia; ma doskonałe działanie regenerujące; zapobiega wysuszaniu skóry i nadmiernemu złuszczaniu się naskórka; otacza skórę opieką aktywnych biosubstancji; przeciwdziała utracie wody w skórze; pozostawia skórę miękką i delikatną; nadaje skórze atrakcyjny, młody wygląd."

Wszystko prawda :) Ale po kolei:


  • konsystencja: gęsty, przezroczysty żel; po kontakcie ze skórą trochę się rozpuszcza co ułatwia smarowanie, a następnie zastyga i wysycha lekko ściągając skórę, Duża część się wchłania. Producent pisze, aby po 20 min tylko zetrzeć nadmiar chusteczką, ja ją jednak zmywałam samą wodą.
  • zapach: słabo wyczuwalny, ale dość dziwny, niezbyt przyjemny. Bardzo szybko się ulatnia.
  • wydajność: 8 ml saszetka wystarczyła mi na 3 obfite aplikacje:
  • podczas pobytu na twarzy, rozgrzewa skórę, twarz robi się lekko zaczerwieniona i wyrażnie czuć ciepło.
  • działanie: efekt jest niesamowity! I natychmiastowy. Jeszcze nigdy nie miałam tak nawilżonej i gładkiej twarzy. Ciąglę się po niej przez to dotykam, bo nie wierzę, że jest moja :P I to nie jest jakieś tam lekkie wygładzenie. To na prawdę bardzo wyraźna, ogromna poprawa stanu skóry. Efekt utrzymuje się 2-3 dni.
Skład bardzo króciuki:  Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Calendula Officinalis Extract, Polyacrylic Acid, Sodium Hydroxide, Propylparaben, Methylparaben.

Zdecydowanie polecam. Nie wiem czy można kupić produkty Jadwigi gdzieś indziej niż na ich stronie internetowej. Pełnowymiarowe opakowanie - słoiczek 50ml kosztuje 25 zł. Z wysyłką wychodzi niecałe 40. Trochę sporo jak na 1 maseczkę, ale jest tak wydajna i dobra, że zastanawiam się nad zakupem pełnej wersji. 



16 komentarzy:

  1. Miło by było taką u siebie mieć jeśli daje takie efekty :D
    nigdzie indziej poza sklepem internetowym jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem, też chętnie bym ją kupiła w stacjonarnym, ale jeszcze nigdzie jej nie widziałam.

      Usuń
  2. u mnie się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Chciałabym, żeby wszystkie kosmetyki zawsze się u każdego sprawdzały :)

      Usuń
  3. Hmmm, wszystko brzmi fajnie.
    Ale ten efekt ciepła na twarzy troszeczkę mnie przeraża.
    Nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za tym nie przepadam, przy pierwszym użyciu nawet się trochę przestraszyłam, ale po zmyciu wszystko szybko wraca do normy, a daje taki efekt, że warto :)

      Usuń
  4. szkoda, że nigdzie stacjonarnie nie można jej zdobyć bo wolałabym najpierw przetestować saszetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by też było, jeśli sprzedawaliby do wyboru słoiczki albo saszetki..

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków z firmy Jadwiga.
    Szkoda tylko, że nie ma ich kosmetyków w drogeriach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, zdecydowanie wolę kupować osobiście niż przez internet.

      Usuń
  6. Maseczka kusi dzięki Twojej opinii, ale odstrasza mnie to gdy maseczkę trzeba zmywać wodą, mnie zadawalają tylko te które można po prostu ściągnąć. Może któraś z Twoich koleżanek skusi się też na zakup kosmetyków z tej firmy, wtedy za przesyłkę było by taniej, taki pomysł mi się nasunął. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam takiej do ściągania, muszę to nadrobić :) Ciebie też zachęcam do wypróbowania czegoś nowego ;)

      Z tą koleżanką to bardzo dobry pomysł, tylko najgorsza kwestia to jakąś namówić. Jakimś cudem żadna z nich nie jest specjalnie zainteresowana kosmetykami żeby aż kupować w internecie, tylko ja taki dziwak :)

      Pozdrawiam Cię również :*

      Usuń
  7. moze gdzies dorwę saszetkę, zobaczę jak u mnie zadziała i się skuszę :D:D bo kurde Twoja opinia mi namąciła haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z siebie dumna, że mogłam komuś namącić. W dobrym znaczeniu :] Jak dorwiesz to koniecznie daj znać, jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdzi, mam nadzieję, że też tak dobrze :)

      Usuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...