Obserwatorzy

czwartek, 27 września 2012

Nietypowa współpraca z CCS Foot Professional

Nietypowa, bo w formie konkursu :) Blogerki, które otrzymyały produkty do testowania ( a raczej po 1 produkcie ), mają za zadanie napisać jak najciekawszą recenzję. Liczy się stylistyka z jaką napiszemy recenzję, jej wielowymiarowość a także miłe dla oka zdjęcia produktu :) Ważne jest także to, czy pod daną recenzją pojawią się ciekawe komentarze i liczba osób, które komentują.Nagrodą są wybrane przez siebie perfumy.

Zaznaczam, że piszę to wszystko nie po to, aby prosić Was o pomoc w wygraniu. Ważne jest dla mnie żeby było jasne na jakich zasadach akcja się odbywa. 

Dodatkowo uczulam, że zadanie polega na napisaniu jak NAJCIEKAWSZEJ recenzji a nie najbardziej pochlebnej i tego jak zawsze będę się trzymać. Nigdy nie doszukuję się samych dobrych stron produktu przesłanego do recenzji przemilczając wady. Mam nadzieję, że o tym wiecie, ale wolałam to napisać.  

A do testów otrzymałam sól do stóp :) CCS Foot jest firmą szwedzką i jak nazwa wskazuje zajmuje się stopami :) a ich produkty dostępne są jedynie w aptekach. Nie powiem, jestem ciekawa. 



( fanpage )


17 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka
    Jeśli dawniej obserwowałaś komentowałaś, czytałaś mojego bloga to go usunęłam :( Ale założyłam nowego o tej samej tematyce tylko ulepszonego :D Dawny adres : nasz-swiat-jest-inny i nie-tylko-szalona nowy : http://normalnie-nienormalne-forever.blogspot.com/ staram się zebrać wszystkich obserwatorów i czytelników od nowa więc jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam.
    Z góry dziękuje najmocniej jak tylko potrafię :)
    To czekam na recenzję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będzie wysyp recenzji.
    Poczekamy, zobaczymy/poczytamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam antyperspirant do stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten konkurs trwał do 16 września ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może teraz jest druga edycja, bo Pani w mailu napisała żeby przesyłać zgłoszenia do 21.10 :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Widziałam :) Dobrze, że rozsyłają różne rzeczy.

      Usuń
  7. no to i ja czekam na opinię i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe testowanie :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na tę sól :) Muszę zadbać o moje stópki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...