Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Odżywcza maseczka do twarzy PERFECTA DAX

Kompletny bubel :( Jako iż używam własnoręcznie robionego pilingu z miodem jak i olejku migdałowego i z obu tych rzeczy jestem bardzo zadowolona myślałam, że taka maseczka będzie wspaniałym połączeniem. Jednak sklepowe produkty najczęściej bardzo odbiegają od naturalnych, albo w ogóle nie mają z nimi nic wspólnego.

Maseczka jest dość oryginalna, bo nie wymaga spłukiwania. Po 15 min należy zetrzeć wacikiem nadmiar lub wmasować w skórę. No ok. Pierwsze co uderza po otwarciu opakowania to obrzydliwie słodki zapach. Może znajdą się jakieś jego zwolenniczki, dla mnie był jednak odpychający i zdecydowanie za bardzo intensywny. To duży minus z uwagi na to, że maseczki miałam nie zmywać. Ale trudno, jeśli działa to przecierpię. Niestety nie tyle nie działa co robi dużo szkód w postaci tony wyprysków i zaskórników :( Maseczkę nałożyłam na noc, po 15 min starłam a resztki wmasowałam. Rano obudziłam się z całą twarzą pokrytą malutkimi grudkami, co nigdy wcześniej mi się nie zdarzyło. Mam tendencję co najwyżęj do wyprysków tu i ówdzie, ale jeszcze nigdy nie miałam tak okropnie zapchanych porów. Ale fakt, te niewielkie kawałki skóry pomiędzy nimi były nawilżone :/ Z efektami "odżywczej kuracji" zmagałam się ponad tydzień.

Dałam jej jednak jeszcze jedną szansę i tym razem po 15 min, wbrew zaleceniom producenta, zmyłam z twarzy jak każdą inną maskę. Efekt ten sam, tylko ilość grudek trochę mniejsza.

Resztę maseczki zużyłam jako krem na noc do rąk, w tej roli sprawdziła się całkiem przyzwoicie.



6 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, aby nie sięgnąć po nią przypadkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, nie spodziewałabym się w sumie tego po firmie perfecta.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie dokładnie tak samo wysypało po niej;/

    OdpowiedzUsuń
  4. będę omijać szerokim łukiem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie maseczki z Perfecty bardzo odpowiadaja.
    Cenię sobie zarówno wybór jak i cenę.
    Zawsze jednak je zmywam letnia woda.
    Nie lubię maseczek bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...