Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2012

ShinyBox wysyła pierwsze paczki :)

Jeśli jeszcze nie słyszałyście o ShinyBox, to czas to naprawić :)

"ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca.

 To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz wypróbowanie ich przed zakupem.
"

W odróżnieniu od innych Boxów ten dostajecie ZA DARMO. Wystarczy tylko każdorazowo uzbierać 100 Shiny Stars. Starsy dostajemy dzięki linkom polecającym. Za każdą zarejestrowaną osobę dostajemy 5 punktów, ale jeśli wypełnimy krótką ankietę na temat typu naszej urody już na starcie mamy 20 pkt. Czyli wystarczy jeszcze uzbierać 16 chętnych osób i mamy swojego Boxa :) W czerwcu wysyłane będą już pierwsze paczki. Niedługo będziemy mogły zobaczyć co też się w nich kryje :)

A tymczasem zapraszam do rejestracji z mojego linku i rozpoczęcie zbierania Starsów :)

KLIK!


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna zabawa;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem czy z tego skorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zbieram punkty, ale jakoś nikt nie chce się logować ;) Chyba za dużo osób już się na to załapało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarejestrowałam się właśnie ;) Mam nadzieję, że jakieś punkciki Ci wpadną:)

    Poza tym zapraszam do siebie i pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każego komentarza i czytam je wszystkie :)

Na pytania odpowiadam na swoim blogu pod danym pytaniem, aby również inni mogli poznać odpowiedź.

Nie musicie zapraszać mnie do siebie, zaglądam do każdego komentującego i bez tego :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...